Fixardag

Idag har jag avrit på Lombäcken hela dagen. Eller ja typ. Väl där så snickrade jag ihop sitsar till flaggvaktsposter och snickrade litegrand i utkikstornet med Kim. Allt gick bra förutom det j'vla dammet som rök i tornet. Tror egentligen inte att det är så bra att andas in gullfiber i lungorna, men men, det märks väl när jag börjar hosta blod...xD

Nu har det äntligen blivit varmvatten så jag ska slänga mig in i duschen och sedan fara till Kajsa och hälsa på henne och bergström och jag har hört att det skulle vara nån till....?

jaja, have a happy night ;)

Kommentarer
Postat av: Malan

Någon till? ;o tack för den du!

2008-08-14 @ 08:44:49
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0