Dagen innan Kajsa åker...

Idag är min sista dag med min kajsa, iaf såhär. Ingenting kommer att vara som det har vart utan förändringar är det som väntar utanför dörren. Har aldrig gillat förändringar och mår egentligen inte heller så bra över det nu heller.. :S Men det är väl bara att bita ihop och fortsätta leva och hoppas att man ej blir bortglömd. Alla andra kommer ju starta nya liv på nya ställen och här är jag, samma gamla therese på samma gamla ställe. Skulle bara vilja vrida tillbaka den här sommaren och börja om på nytt, inse hur mycket alla betyder för mig och njuta och uppleva det ur den här synen som jag har på saker och ting just nu. Allt har bara gått så snabbt, vill inte fortsätta, eller jo jag vill ha nästa sommar på en gång! Ingen dum vinter emellan som gör allt så himla tråkigt och segt, eller ja egentligen är det inte själva vintern som det är fel på utan skolan och alla andra förpliktelser... Det jag iaf vill ha sagt är...

I'M GONNA MISS U ALL!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malan

I never forget you porrrrrrris <3

2008-08-15 @ 10:22:28
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0