Cross

Träning idag.Mycket folk (om man jämför med hur det brukar vara...) men i slutändan var dte väl egentligen bara jag, kim och mattias som körde. Eller ja, jag försökte väl hänga på så gott jag kunde...:P Har iaf fått upp bättre flyt och så, det var till och med en som påpekade det för mig.  Imorgon blir det en resa till stan. Med Kajsa och familjen, efter det så blir det att övningsskjuta inför provet på tisdag och troligtvis träffa kim. Det som ska handlas imorrn är en klocka (ja armbandsur...) och vill hitta ett par byxor. Kommer säkert hem utan nånting av det...
Just nu sitter man iaf och väntar på varmvatten och en ledig dusch. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Iaf så händer det saker i mitt liv som jag inte riktigt kan kontrollera, vet inte riktigt hur jag ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0