080808

Igår var det datumet 080808. Ingen överdrivet bra dag eller så, egentligen tycker jag att det är lite överskattat...
Dissade malin och elin ikväll också. Mest för att jag inte vill vara det tredje hjulet om man säger så och ej präktig heller för den delen ;) Så tar mig nog en tur över till kajsa ist efter maten.
Imorrn är det jobbardag på Lombäcken. Vet inte riktigt vad det är som ska göras men jag har hört talas om vattenledningar, staket och röjning. Vi får väl se om det är jag som står och grillar eller om nån annan tar på sig det.
Dagen har förövrigt varit ganska sugig, dåligt väder, dåligt humör, ingenting att göra, ingenting som funkar...
Skulle egentligen vilja komma bort ett tag, träffa nya människor och byta miljö. Ångrar mer och mer mitt gymnasieval. Vill leva ett annat liv nån helt annan stans. Det är patetiskt att jag sitter här och klagar, men kan inte rå för det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0