överlägsna örjan

ohlala, längesen jag uppdaterade nu. hört det ett antal gånger ;)

gjorde ett test som jag fortfarande skrattar åt.

Du tror du kan allt, vet allt, har gjort allt.
Enligt din meningen är du guds gåva till kvinnan/mannen.
Du skryter gärna om hur många du har haft sex med och vad ni har gjort.
Du skulle bara veta vad folk säger om dig egentligen.
Om du började lyssna lite mer på din partner och tänka lite på någon annans behov än dina egna så kanske du också skulle få lite mer tillbaka, lär dig va ödmjuk!

har sommarlängtan! vill inte ha skola mer, vill kunna ligga i solen och steka. Då myser jag!

only några veckor kvar tills crossen börjar :D me love <3!

(har även kommit på vad jag ska jobba som när jag blir stor, eller egentligen inte vad, men men...
Jag ska befinna mig i dom rikas kretsar och ha en enoooorm lön! såklart jag vill ha mycket pengar,
jag vill ha:
ett fast hus, ett hus utomlands, ett i fjällen, en skoter, en grym bil och pengar utöver det.
nån som har förslag på yrke? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0