Semester

Ja imorrnkväll åker jag och min familj på våran semester, det blev ingen resa i somras så därför vi passar på nu ist ;)
 
För tillfället så är jag inte så glad, ska lyckas lära mig 34 glosor tills imorrn, finns inte en chans att jag gör det....

Har å andra sidan provat kläder ikv och sytt upp en kjol som jag tyckte var för lång, har inte riktigt provat den än men jag tror det blev bra.

Imorgon är det först skola, sedan hem för att packa inför resan (vet fortfarande inte vad jag ska ha med mig..) och ta det lugnt innan vi åker till tåget som ska gå 21.59!

Fredag är som sagt supercross-dagen med stort D. Antar att vi lämnar grejorna på hotellet när vi kommer fram och sedan kanske det blir en liten tur på stan lr nåt? Sedan på kvällen är showen :D

Lördag är planerad med Kajsa, även fast jag ej var så bra på att planera så tror jag Kajsa precis vet vad vi ska göra. Jag hänger nog bara på ;) Lördag kväll är det hemfärd igen och kommer typ till Ånge nån gång vid halv sex lr nåt på söndagen, så....

Söndagen lär bli en slö- och sovdag där man inte får nåt vettigt gjort!
 

Uppdatering kommer efter helgen, förhoppningsvis med bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0